loading...

خانه ي فرش ماشيني

مقالات متنوع فرش ماشيني

بازدید : 170
11 زمان : 1399:2

فروشگاه اينترنتي فرش چيزي كه امروزه براي عرضه ي فرش مورد استقبال فروشندگان و خريداران فرش ماشيني قرار گرفته است. و فروشندگان از اين درگاه به فروش اينترنتي فرش خود پرداخته و خريداران فرش بعد از ديدن كردن از تمام محصولات فروشگاه اينترنتي اقدام به خريد اينترنتي فرش خود مي نمايند.

خريد و فروش اينترنتي فرش

فروشگاه اينترنتي فرش چيزي كه امروزه براي عرضه ي فرش مورد استقبال فروشندگان و خريداران فرش ماشيني قرار گرفته است. و فروشندگان از اين درگاه به فروش اينترنتي فرش خود پرداخته و خريداران فرش بعد از ديدن كردن از تمام محصولات فروشگاه اينترنتي اقدام به خريد اينترنتي فرش خود مي نمايند.

مقاله مرتبط: خريد اينترنتي فرش از كارخانه

خريد اينترنتي فرش

خريد اينترنتي فرش امروزه يكي از رايج ترين روش هاي خريد است كه مورد استقبال همگان واقع شده است. زيرا امكان هايي را در اختيار افراد قرار ميدهد كه خريد را بهتر و راحت تر مي كند.

خريد اينترنتي فرش ماشيني گسترش يافته است. زيرا تعداد توليد كنندگان فرش افزايش يافته و رقابت ميان انها بالا گرفته ، به همين دليل استفاده از پتانسيل موجود در فضاي اينترنتي لازم مي باشد. از اين طريق شما ميتوانيد هر زمان كه احساس كرديد نياز داريد فرش تان را تعويض كنيد يا امادگي خريد فرش داريد، به سايت برند مورد نظر خود رفته و از تمامي محصولات جديد ان ديدن كرده و قيمت ها را بررسي نماييد. اگر خواستيد كه به خريد اقدام كنيد اگر خير، از سايت خارج شده و زماني ديگر به بررسي بپردازيد.

حال اينكه خريد حضوري به اين ميزان راحت نيست كه شما هر موقع اراده كنيد و به ديدن فرش ها بپردازيد و هر توضيحي كه مي خواهيد از فروشنده بگيريد، و از فروشگاه خارج شده و دوباره مدتي بعد اين كار را تكرار كنيد.

مزيت هاي خريد اينترنتي فرش

خريد اينترنتي فرش مزايايي دارد كه در زير به صورت فهرست وار و موردي بيان مي كنيم.

1- در خريد اينترنتي فرش، مفهوم زمان و مكان از بين مي رود. در خريد حضوري هر فروشگاه تنها ساعاتي از شبانه روز را ميتواند به ارائه ي خدمت به مشتريان مشغول باشد. و شما بايد از روزها قبل برنامه ريزي كرده و زماني را براي خريد فرش تان خالي كنيد.

همانطور كه ميدانيد با اين تنوع بازار خريد فرش به اين راحتي نيست. و در بين اين همه برند فهميدن اين نكته كه كدام برند فرش هاي مناسب ارائه مي دهد كار ساده اي نيست. و شما بايد به پرس و جوي نفر به نفر بپردازيد تا بفهميد كارنامه ي كاري و كيفيت جنس هاي فرش فلان برند چگونه است؟

اما اگر از طريق اينترنت وارد فروشگاه هاي اينترنتي برند هاي موردنظرتان شويد، علاوه بر اينكه مي توانيد زيباترين فرش را در ميان انها پيدا كنيد، ميتوانيد مشخصات فني و قيمت و نظرات كاربران و خريداران كه در زير هر محصول نوشته شده است را مطالعه نموده و در نهايت خودتان به شخصه به اين نتيجه برسيد كه چه فرش براي شما مناسب تر است.

2- خريد اينترنتي فرش از كاشان

فرش كاشان شهره ي خاص و عام است. به گونه اي كه اكثر توليد كنندگان فرش حداقل يكي از شعب كارخانجات خود را در شهر كاشان بنا كرده و در زير نام كاشان به توليد پرداخته اند. زيرا فرش كاشان يك اعتبار است. و به دليل كيفيت توليد فرش و كثرت و تنوع محصولات ان در تمام دنيا طرفداران خاص خود را دارد.

و شما اگر بخواهيد به صورت حضوري اقدام به خريد فرش مورد نظر خودتان از كاشان بكنيد، متحمل هزينه ي بسياري مي شويد در حالي كه به راحتي از طريق اينترنت ميتوانيد كليه ي فرش هاي كاشان را رصد كرده و به خريد بپردازيد.

براي كساني كه در كاشان ساكن هستند خريد فرش شايد بسيار راحت باشد و حتي بتوانند فرش مورد نظر خود را درب كارخانه خريده و قيمت مناسب تري بپردازند اما ايا اين امكان براي همه ي افراد سراسر كشور مهيا است؟

بايد بگويم بله اين امكان براي تمامي افراد سراسر كشور وجود دارد كه فرش خود را به صورت خريد مستقيم از كارخانه خريداري نمايند.

به اين صورت كه دراين روش واسطه هاي ميان مشتري و فروشنده حذف شده و سود انها نيز به تبع حذف مي شود.

و شما ميتوانيد به قيمت درب كارخانه خريد خود را انجام دهيد.

3- خريد اينترنتي فرش هزينه هاي جانبي كسب و كار را كاهش مي دهد. از جمله هزينه ي پرسنل ، تجهيز فروشگاه و هزينه هاي تبليغات، كه سبب مي شود قيمت ها واقعي تر و به دور از هر گونه سود اضافه قيمت گذاري شود.

فروش اينترنتي فرش

مزيت كسب و كار اينترنتي تنها براي خريدار نيست. بلكه فروشنده نيز مزاياي زيادي از اين سبك خريد و فروش مي برد. فروش اينترنتي فرش ماشيني يكي از راه هايي است كه هر توليد كننده با هر ميزان توليد و سرمايه مي تواند محصولات توليدي خود را به فروش برساند.

رقابت در يك محدوده ي جغرافيايي در ميان توليد كنندگان ديگر كار ساده اي نيست .و براي فروش بيشتر بايد دست به دامن استراتژي هاي ديگري شد كه يكي از راحت ترين و پايدارترين انها خريد و فروش اينترنتي است.

شما تمام انچه مي خواهيد به خريدار بفهمانيد و در مورد برند خود توضيح دهيد در طراحي سايت و طرح هاي فروش محصول خود مي توانيد به ثمر برسانيد.

مزيت هاي فروش اينترنتي فرش

مزيت هاي فروش اينترنتي براي فروشندگان و توليد كنندگان فرش ماشيني

1- بدون صرف انرژي براي گرداندن فروشگاه فيزيكي خودتان اين امكان براي تان وجود دارد كه در هر ساعت از شبانه روز فروش داشته باشيد .

2- هر قدر فضاي فروشگاه شما بزرگ باشد، باز هم تعداد محدودي از فرش هاي شما را در بر مي گيرد در صورتي كه در فروشگاه اينترنتي خود مي توانيد هر فرشي اعم از فرش هاي قديمي و جديد را به معرض نمايش و فروش قرار دهيد و هرگز نگران اشغال فضا و جا نباشيد.

3- هر چقدر فضاي فروشگاهي شما مجلل و لوكس باشد، فكر اين موضوع را كرده ايد كه چقدر بايد متحمل هزينه شويد تا افراد را به فروشگاه خود برسانيد؟ و براي جذابيت بيشتر و بهتر فضاي فروشگاه تان بايد مدام با تغييرات روز فروشگاه ها ان را تغيير دهيد. در صورتي كه مقدار كمي از ان هزينه را مي توان صرف ايجاد فروشگاه كرد و از اقصي نقاط كشور خريداران فرش را به فروشگاه خود هدايت كرد و فروش خود را افزايش داد.

4- با گذاشتن طرح هاي خاص مي توانيد از رقباي خود پيشي گرفته و محصولات را بيشتر از انها به فروش برسانيد و براي سايت خود مشتري هاي مجازي بيشتري بدست اوريد.

پيش نيازهاي كسب و كار هاي اينترنتي

سايت هايي كه به صورت اينترنتي به كسب و كار مي پردازند، براي ايجاد اطمينان براي كاربران بايد به كسب نماد الكترونيكي اينماد اقدام كنند. و خريداران بايد مراقب باشند تا به خاطر خريد از سايت هاي مامعتبر متحمل هزينه هاي گزاف نشوند و به دام كلاهبرداران اينترنتي نيافتند.

مورد ديگر كه براي خريد اينترنتي نياز است اين موضوع است كه شما بايد يك كارت اينترنتي براي پرداخت هزينه هاي اينترنتي خود باشيد. تا در صورت رخداد هر گونه اشتباهي از جانب شما براي پرداخت هزينه ها تمامي سرمايه ي شما درگير اين اشتباه نباشد.

دغدغه هاي موجود در امر خريد اينترنتي فرش

يكي از اين دغدغه ها اين است كه شما فرش را حضورا نديده و نميتوانيد بررسي كنيد. شما ميتوانيد از قبل در مورد برند مورد نظرتان اطلاعات كسب كنيد و از يك برند معتبر خريد خود را انجام دهيد. و هنگام خريد از فروشگاه اينترنتي مي توانيد اعتماد كنيد و زمان خريد از روي اطلاعاتي كه سايت مورد نظر در اختيار شما قرار داده است ميتوانيد خريد كنيد.

اما اين موضوع به اين معني نيست كه در صورت دريافت يك جنس بي كيفيت از جانب فروشنده شما نتوانيد ان را پيگيري كنيد، قانون اين امكان را براي همگان قرار داده كه در صورت شكايت به شكايت شما رسيدگي كرده و پول پرداخت شده ي شما را عودت داده و وسيله و محصولي را كه خريداري كرده ايد را به فروشنده پس بدهيد.

فقط توصيه اي كه به شما مي شود اين است كه از سايت هاي معتبر خريد اينترنتي تان را انجام دهيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 245
  • بازدید کلی : 3276
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی